Polityka płatności

W sklepie są możliwe następujące sposoby płatności:

 

1)    Płatność gotówką za pobraniem,

2)    Płatność przelewem na rachunek bankowy o numerze:

35 1160 2202 0000 0003 6497 3247,

3)    Płatność kartą Visa lub MasterCard,

4)    Płatności elektroniczna za pośrednictwem bramki płatniczej tPay.

 

W przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem lub płatności elektronicznych, zobowiązany jesteś do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym otrzymałeś potwierdzenie złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie możemy anulować.

 

W przypadku dokonania zmiany już złożonego zamówienia, która wpływa na jego wartość (np. zmiana adresu dostawy na adres znajdujący się poza strefą bezpłatnych dostaw, zmiana rodzaju diety na dietę o wyższej cenie, rezygnacja z diety w trakcie jej trwania skutkująca utratą prawa do zniżki/rabatu), zobowiązany będziesz do uregulowania różnicy wynikającej z takiej zmiany.

 

W przypadku, gdy dokonane przez Ciebie zmiany dotyczące już złożonego zamówienia powodują powstanie nadpłaty w stosunku do wartości pierwotnego zamówienia, poinformujemy Ciebie o jej wysokości. Masz prawo wyboru:


a) zwrotu nadpłaty

b) zaliczenia nadpłaty na poczet kolejnego zamówienia.

 

W przypadku wyboru zwrotu środków wskaż nam numer rachunku bankowego właściwego do dokonania zwrotu. Oświadczenie może zostać złożone w formie pisemnej na adres:
ul. Bobrowiecka 10, lok. U-4, 00-728 Warszawa  lub elektronicznej na adres e-mail:
biuro@zupymocy.pl lub zamówienia@zupymocy.pl. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.