Polityka zwrotów

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@zupymocy.pl. [MO1] Wystarczy,
że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Bobrowiecka 10 u-4, 00-728 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych
w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: biuro@zupymocy.pl.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Jednak w przypadku towarów spożywczych, gdy termin ważności do spożycia lub przydatności do spożycia jest krótszy niż dwa lata, nasza odpowiedzialność wygasa z dniem upływu tego terminu. Jeżeli natomiast termin ten przekracza dwa lata, nasza odpowiedzialność ulega przedłużeniu do jego upływu.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:

- wymiany towaru,

- naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:

- odstąpieniu od umowy,

- obniżeniu ceny.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

 

 






 

ZAŁĄCZNIK NR 1

DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 Miejscowość______, data_______

 

Imię_______, nazwisko_______

Adres konsumenta___________

Nr. Zamówienia_____________

Do

MŁM s.c. z siedzibą w Warszawie

ul. Bobrowiecka 10, lok. U-4,
00-728 Warszawa 

 

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ...................., zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru  ……………………………………………

 

Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

…………………...............................

podpis konsumenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 2

DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

 Miejscowość______, data_______

 

Imię_______, nazwisko_______

Adres konsumenta___________

Nr. Zamówienia_____________

Do

MŁM s.c. z siedzibą w Warszawie

ul. Bobrowiecka 10, lok. U-4,
00-728 Warszawa 

 

 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

 

•        żądam nieodpłatnej naprawy towaru

•        żądam wymiany towaru na nowy

 

W przypadkach określonych w przepisach:

 

•        składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,

•        składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………

 

/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………....

 

 

 

…………………...............................

podpis konsumenta

 


 [MO1]Prosimy o weryfikacje czy ten adres będzie preferowany do złożenia oświadczenia o zwrocie. Należy pamiętać, że klient może złożyć oświadczenie każdym kanałem komunikacyjnym (dowolny adres e-mail sprzedawcy, telefonicznie oraz listownie). Wskazany adres e-mail do zwrotów w zakładce zwroty jest adresem preferowanym przez sprzedawcę.