ZWROTY I REKLAMACJE
Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@zupymocy.pl. [MO1] Wystarczy,
że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Bobrowiecka 10 u-4, 00-728 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych
w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.
Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: biuro@zupymocy.pl.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Jednak w przypadku towarów spożywczych, gdy termin ważności do spożycia lub przydatności do spożycia jest krótszy niż dwa lata, nasza odpowiedzialność wygasa z dniem upływu tego terminu. Jeżeli natomiast termin ten przekracza dwa lata, nasza odpowiedzialność ulega przedłużeniu do jego upływu.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.
ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość______, data_______
Imię_______, nazwisko_______
Adres konsumenta___________
Nr. Zamówienia_____________
Do
MŁM s.c. z siedzibą w Warszawie
ul. Bobrowiecka 10, lok. U-4,
00-728 Warszawa
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ...................., zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru ……………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………...............................
podpis konsumenta
ZAŁĄCZNIK NR 2
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość______, data_______
Imię_______, nazwisko_______
Adres konsumenta___________
Nr. Zamówienia_____________
Do
MŁM s.c. z siedzibą w Warszawie
ul. Bobrowiecka 10, lok. U-4,
00-728 Warszawa
FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
• żądam nieodpłatnej naprawy towaru
• żądam wymiany towaru na nowy
W przypadkach określonych w przepisach:
• składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
• składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………....
…………………...............................
podpis konsumenta
[MO1]Prosimy o weryfikacje czy ten adres będzie preferowany do złożenia oświadczenia o zwrocie. Należy pamiętać, że klient może złożyć oświadczenie każdym kanałem komunikacyjnym (dowolny adres e-mail sprzedawcy, telefonicznie oraz listownie). Wskazany adres e-mail do zwrotów w zakładce zwroty jest adresem preferowanym przez sprzedawcę.